За час роботи Служби 112 понад 8 млн викликів, з яких понад 35 тисяч звернень до операторів жестової мови, – Ігор Клименко
Жестова мова - це не лише спосіб спілкування. Це основа рівного доступу до інформації та допомоги, написав Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко у своєму офіційному Telegram-каналі.
“У системі МВС ми поступово впроваджуємо рішення, які роблять наші сервіси доступними для кожного і кожної. Загалом за час роботи лінії надійшло понад 8 млн викликів, з яких понад 35 тисяч звернень до операторів жестової мови”, – зазначив Міністр.
Зокрема, оператори екстреної лінії 112 володіють жестовою мовою та приймають звернення через відеозв’язок. Всього в Службі 112 працюють 274 оператори, серед яких є фахівці, які володіють і жестовою мовою.
“Жодних бар’єрів, коли йдеться про порятунок життя. Цим правилом керуються в МВС, тому фахівці Служби 112 не лише приймають звернення телефоном, але й спілкуються жестовою мовою через відеозв’язок”, – зауважила Перша леді Олена Зеленська.
На кожній зміні працює по два таких оператори, щоб допомога завжди була доступною для всіх категорій населення, у тому числі для осіб з порушеннями слуху та мовлення.
МВС також створює відеоінструкції жестовою мовою про те, як:
▪️ скористатися нашими сервісами
“Безбар'єрність – це стандарт сучасної держави. І ми працюємо над тим, щоб цей стандарт втілювався у всіх напрямах роботи системи МВС”, – додав Ігор Клименко.
Департамент комунікації МВС України
