Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням в інших регіонах, слід звертатися за телефоном урядової «Гарячої ліні» (безкоштовно):
Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації слід звертатися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України.
Основні документи, які необхідно мати при собі (за наявності):
- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.
Телефони та адреси органів соціального захисту населення:
- Пенсійний фонд: 0 800 503 753;
- Державний центр зайнятості: 0 800 505 060; з мобільного телефону – 730;
З питань розселення, медичного обслуговування, організації навчання та виховання дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах, працевлаштування, відновлення втрачених документів слід звертатися за телефонами та адресами до обласних державних адміністрацій за місцем Вашого перебування.