Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Звернення

Як подавати звернення


Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» 
та записується (реєструється) посадовою особою.



Письмове звернення

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).


Звернення на електронну адресу

Шаблон звернення

Forma_zvernennya.docx

Електронна пошта

[email protected]


Як подати звернення 

1. У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

2. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

3. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

  1. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Види звернень

Пропозиція або зауваження

Звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява або клопотання

Звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга

Звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. 

Запит на публічну інформацію


Інформація на запит надається безкоштовно. Проте у випадку, якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом понад 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання або друк.

Про запит на публічну інформацію

Запит на публічну інформацію подається фізичною або юридичною особою, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, факсом або телефоном.

Закон України «Про доступ до публічної інформації»


Запит можна подати    

  • відправити листа поштою:  25006, м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 41 
  • електронною поштою: [email protected] 
  • особисто за адресою: м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 41
  • телефоном: (0522) 39-73-97 


Особистий прийом громадян


Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Це право не може бути обмеженим навіть в умовах воєнного та надзвичайного стану (стаття 64 Конституції України). Це зумовлено правовою природою «інституту звернення» до суб’єктів владних повноважень, як ефективного правового інструмента, шляхом застосування якого громадяни можуть реалізувати будь-які інші права – соціально-економічні, політичні та особисті. У контексті реалізації цього конституційного права гарантується неможливість встановлення обмежень таких його елементів: подати звернення; отримати обґрунтовану відповідь; отримати таку відповідь у встановлений законом строк. Водночас, Законом України «Про звернення громадян» (далі – Закон) закріплені й інші додаткові права, пов’язані з розглядом звернення та способом вирішення порушених питань. Це зокрема, право на особистий прийом керівниками та іншими посадовими особами суб’єктів владних повноважень, право бути присутнім при розгляді звернення, подавати додаткові аргументи особі, яка здійснює розгляд звернення тощо. Реалізація таких додаткових прав в умовах воєнного або надзвичайного стану може бути ускладнена з огляду на певні об’єктивні чинники та необхідність здійснення заходів правового режиму воєнного стану, визначених у статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану». Відповідно до цього Закону в умовах дії правового режиму воєнного стану можуть застосовуватись окремі заходи, які обумовлюють за своїм змістом ускладнення реалізації окремих прав громадян, визначених у Законі України «Про звернення громадян». Перш за все такі обмеження можуть бути пов’язані із: встановленням посилення охорони та особливого режиму роботи органу влади, установи до якої подано звернення; запровадженням на певній території комендантської години; встановленням особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження свободи пересування, а також руху транспортних засобів. У випадку впровадження зазначених обмежень за певних обставин (наприклад, задля відсічі, знешкодження диверсійно-розвідувальних груп ворога), реалізація будь-яких прав, пов’язаних з особистою присутністю заявника та інших дотичних прав, визначених у Законі України «Про звернення громадян», може бути ускладненою або взагалі неможливою. З метою забезпечення прав громадян на звернення, визначеного статтею 40 Конституції України, надано можливість реалізації такого права шляхом подання усних або письмових звернень визначеними способами, а саме: - надіслати звернення на адресу електронної пошти ГУНП в Кіровоградській області: ([email protected], [email protected]); - заповнити форму «Електронне звернення» на субпорталі ГУНП в Кіровоградській області, інтегрованому до єдиного веб-порталу Національної поліції України (https://npu.gov.ua/onlajn-zvernennya Джерело: https://npu.gov.ua/gromadyanam/zvernennya) - надіслати звернення на поштову адресу ГУНП в Кіровоградській області за адресою: 25006, м. Кропивницький, вул. В.Чміленка, б.41, ГУНП в Кіровоградській області, або звернутися із заявою особисто через приймальню ГУНП в області, яка розташована за цією ж адресою. - залишити звернення у скриньці «Для звернень» у приміщенні ГУНП в Кіровоградській області (м. Кропивницький, вул. В.Чміленка, б.41); - звернутися на «Гарячу лінію Національної поліції України» за номером телефону 0 800 500 202; - викласти своє звернення черговому працівнику в найближчому територіальному органі (підрозділі) Національної поліції України. У разі наявної інформації про вчинення кримінального чи адміністративного правопорушення чи настання іншої події, яка потребує негайного реагування поліції необхідно звертатися на спеціальну телефонну лінію поліції за коротким номером «102», функціонування якої забезпечено цілодобово. Відповідно до пункту 4 розділу ІІ Порядку розгляду звернень та організації проведення особистого прийому громадян в органах та підрозділах Національної поліції України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 15.11.2017 № 930 (зі змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11.12.2017 за № 1493/31361, конверти, що надійшли на адресу керівництва органів (підрозділів) поліції з позначкою «Особисто», надаються на розгляд керівництву без порушення їх цілісності.

Дуброва Андрій Миколайович
Начальник Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області
Дні прийому

1-й та 3-й понеділок

Час прийому

14.00 -16.00 (запис на прийом: понеділок з 09.00 до 13.00 за телефоном: (0522) 39-73-97)

Кожухівський Валентин Олександрович
Перший заступник начальника – начальник слідчого управління
Дні прийому

1-ша, 3-тя середа

Час прийому

14.00 -18.00 (запис на прийом за телефоном: (0522) 39-73-97)

Черних Вадим Владиславович
Заступник начальника
Дні прийому

1-ша, 3-тя п’ятниця

Час прийому

14.00 - 16.00 (запис на прийом за телефоном: (0522) 39-73-97)

Сагаль Олександр Васильович
Заступник начальника
Дні прийому

2-й, 4-й четвер

Час прийому

09.00 - 13.00 (запис на прийом за телефоном: (0522) 39-61-54)

Солтан Артем Миколайович
Заступник начальника
Дні прийому

2-й, 4-й вівторок

Час прийому

14.00 - 18.00 (запис на прийом за телефоном: (0522) 39-73-97)

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux