Правоохоронці в цілодобовому режимі забезпечують реагування на звернення громадян
Щодня на лінію «102» та іншими каналами зв’язку до поліції області надходять повідомлення, які потребують опрацювання, додаткової перевірки чи надання допомоги. Особливу увагу поліцейські приділяють інформації, що стосується безпекової ситуації в регіоні.
Упродовж трьох діб, із 4 по 6 квітня, правоохоронцями та представниками інших служб і відомств забезпечено реагування на понад 2,5 тисячі звернень громадян.
В умовах воєнного стану поліцейські продовжують працювати у посиленому режимі, виконуючи завдання щодо підтримання правопорядку, протидії правопорушенням, а також у разі необхідності надають допомогу місцевим жителям і громадянам, що тимчасово мешкають на території області.
Нагадуємо, про можливість звернутися до поліції на лінію «102», за резервним номером колл-центру: (096) 8610134, або надати інформацію у групу «Безпечне місто» у месенджері Телеграм - https://t.me/+WFDNMUScH-N3C2iL.
Шановні громадяни, послуговуйтеся лише інформацією, отриманою з офіційних джерел, зберігайте спокій та дотримуйтеся заходів безпеки!
Сектор комунікації
поліції Кіровоградської області