Працівники відділів служби «102» та диспетчерської служби поліції області пройшли тренінг з кризової комунікації
Захід провів кризовий психолог, викладач циклу спеціальних дисциплін Маріупольського центру первинної професійної підготовки «Академія поліції» Донецького державного університету внутрішніх справ.
Робота операторів «102» має низку психологічних особливостей, постійне опрацювання яких є важливим для збереження ресурсу та ефективної комунікації з людьми, що потребують захисту і підтримки.
Упродовж тренінгу учасники розглянули три змістовні блоки:
- техніки стабілізації та самовідновлення;
- групова рефлексія людського чинника в роботі з громадянами, що звертаються до служби «102»;
- засоби та прийоми в роботі з поширеними запереченнями громадян, які звертаються по допомогу.
Опанування працівниками спеціалізованих навичок, зокрема з кризової комунікації, сприятиме покращенню рівня професійної діяльності та якості надання поліцейського сервісу.
Сектор комунікації
поліції Кіровоградської області