Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Понад 800 тисяч викликів за 7 місяців: результати роботи Служби 112
Опубліковано 12 лютого 2024 року о 10:14

Єдиний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації нині доступний для жителів Києва та ще шести областей: Вінницької, Житомирської, Київської, Львівської, Черкаської та Чернігівської.  

Сьогодні можемо впевнено сказати: лінія 112 – це про комфорт та доступність для громадян.

Один виклик дає можливість отримати допомогу одразу кількох служб, що значно пришвидшує процес надання допомоги.

На 112 можуть звернутися люди з порушенням слуху чи мовлення, за допомогою відеозв’язку. Наші фахівці володіють жестовою мовою і за цей час опрацювали близько 9 тисяч таких викликів. 

До кінця цього року плануємо зробити лінію 112 доступною по всій території України.

Впроваджуємо європейські стандарти та дбаємо про те, аби державні послуги були максимально ефективними та безперешкодними.

Департамент комунікації МВС України


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux