Оператори служби «102» вдосконалюють навички ефективної комунікації, адже вони першими приймають повідомлення громадян, дізнаються про потребу людей у допомозі.
Із працівниками підрозділу розглянули методики, що сприяють підвищенню психологічної стійкості, вмінню швидко реагувати на звернення, сприймати та надавати необхідну інформацію, враховуючи різноманітні обставини, зокрема в умовах воєнного стану.
Також психологи звернули увагу на важливість турботи про власне ментальне здоровʼя, щоб перебувати в гармонійному емоційному стані та ефективно виконувати професійні обов’язки.
Нагадаємо, на сайті Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» більше інформації про те, як допомогти собі та іншим.
За матеріалами
відділу психологічного забезпечення
поліції Кіровоградської області