Леонід Тимченко: «Оператори Служби 112 опрацювали вже понад 3,8 мільйона викликів»
Про це в етері Національного телемарафону «Єдині новини» повідомив заступник Міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко. Він нагадав, що служба екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112 розпочала свою роботу з липня 2023 року з міста Київ.
«У подальшому до кінця 2023 року до Києва долучився повністю центральний макрорегіон. Із грудня 2023 року - місто Львів, а до квітня 2024 року весь західний макрорегіон, тобто всі регіони, які знаходяться в західній частині нашої країни. З вересня поточного року також долучилось місто Дніпро і східні регіони. І навесні наступного 2025 року ми плануємо долучити південний макрорегіон і центр його буде знаходитись в місті Одеса», - зазначив заступник Міністра.
Надважливою умовою запровадження єдиного номера виклику екстрених служб 112, наголосив він, було зменшити час на опрацювання викликів.
«Оператори служби 112 мають можливість одночасно долучити декілька екстрених служб. Це якраз те, що дозволяє нам пришвидшити надання екстреної допомоги, зокрема, якщо відбуваються прильоти ракет», - підкреслив Леонід Тимченко.
Тому служба 112 пришвидшує реагування, адже постраждалому, наприклад, від масованих обстрілів немає необхідності телефонувати в декілька екстрених служб – він може дзвонити одразу за номером 112.
У цілому по Україні станом на сьогодні працює 254 оператори в трьох Центрах служби 112. З них близько 30% спілкуються англійською мовою. І знання іноземних мов поряд із попереднім досвідом роботи оператором в екстрених службах є одним із пріоритетів при прийому на роботу оператора Служби 112.
«І це важливо, тому що номер 112 розповсюджений в першу чергу в Європі, він зрозумілий нашим гостям з ЄС». – зазначив заступник Міністра.
« Наприклад, 7% операторів, які працюють в нашому Центрі служби 112 в місті Дніпро мають статус учасника бойових дій і мають інвалідність. Крім того, в нас є оператори, які пересуваються на кріслах колісних. Для них створені всі необхідні умови, щоб вони могли опрацьовувати дзвінки і почувати себе комфортно в тих умовах, які сьогодні надаються в наших Центрах служби 112», - пояснив Леонід Тимченко.
Також люди з інвалідністю, які мають порушення слуху чи мовлення, можуть здійснити відеодзвінок на Службу 112 і такий дзвінок приймуть оператори, які володіють жестовою мовою.
Детальніше про роботу Служби екстреної допомоги 112 дивіться у відеосюжеті Національного телемарафону «Єдині новини».
Департамент комунікації МВС України
