Леонід Тимченко: 20% операторів Служби 112 можуть приймати виклики іноземними мовами
В етері телемарафону «Єдині новини» заступник Міністра внутрішніх справ України Леонід Тимченко розповів про специфіку роботи операторів екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112.
Леонід Тимченко нагадав, що за 2 роки роботи Служби 112 оператори прийняли близько 7 мільйонів викликів. Опрацьовуючи виклик, співробітники можуть прийняти рішення про те, що необхідно долучити декілька екстрених служб.
«Це дуже важливо, особливо в наш час, коли бувають випадки, що необхідно викликати і рятувальників, і швидку допомогу, і поліцію, і службу, яка відповідає за можливий витік газу. Тому зателефонувавши виключно за одним номером телефону 112, можна викликати одразу 3, 2, 3 або 4 екстрені служби», - пояснив заступник Міністра.
Леонід Тимченко розповів про переваги та специфіку роботи Служби 112:
«20% операторів володіють іноземною мовою. Вони можуть приймати та опрацьовувати виклики англійською мовою та іншими мовами. Крім того, ми приймаємо виклики жестовою мовою. Для цього в нас є технічні умови, створені для того, щоб ми могли надавати допомогу особі, яка спілкується виключно жестовою мовою».
За словами заступника Міністра, на номер 112 можуть зателефонувати громадяни, які знаходяться за кордоном. Наприклад, якщо їм стало відомо про правопорушення на території України і вони хочуть про це повідомити, вони можуть зателефонувати за номером: +38 044 290 1112.
Іноземці, які знаходяться на території України, можуть телефонувати як на номер 112, так і на звичний для них номер 911, в такому разі виклик буде перенаправлено на Службу 112.
Леонід Тимченко нагадав, що в кінці червня 2023 року МВС запровадило роботу центрального підрозділу Служби 112 в місті Києві, який відповідає за шість регіонів України. 1 грудня 2023 року було відкрито підрозділ у місті Львові, який покриває сім регіонів на заході, 1 травня 2024 року запроваджено Службу 112 у місті Дніпро, який охоплює східний регіон.
Мешканців, які проживають у південних районах України, наразі обслуговує центральний підрозділ Служби 112, але цього року заплановано відкриття ще одного підрозділу Служби 112 у місті Одеса, який буде обслуговувати виклики з півдня України.
Леонід Тимченко також повідомив, що наразі до Служби 112, у тому числі підрозділу, який буде відкрито в Одесі, триває набір нових співробітників:
«Пріоритет сьогодні надається тим, хто приймав участь у бойових діях, тим, хто розуміє наскільки швидко потрібно реагувати на виклик. Ми проводимо навчання наших операторів, оскільки ця робота специфічна. Ми беремо досвід наших найкращих фахівців, які працюють в службах 101, 102, 103, 104, проводимо спільні заходи, а також залучаємо міжнародних партнерів для того, щоби проводити перепідготовку фахівців, які працюють у всіх підрозділах Служби 112».
Нагадуємо, Служба 112 (екстрена допомога населенню за єдиним номером 112) працює з липня 2023 року. У другу річницю Служби 112 Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко повідомив, що за цей час оператори опрацювали понад 7 млн викликів. Серед них понад 31 тисячу дзвінків - жестовою мовою. Крім того, майже 700 викликів надійшло від іноземців. У Службі 112 59 із 265 операторів опрацьовують дзвінки іноземними мовами: англійською, польською, іспанською, хорватською, чеською, словацькою, корейською, японською, французькою, грузинською, німецькою, китайською.
Департамент комунікації МВС