Кіберполіція нагадує, як убезпечити себе від шахрайства під час продажу товарів через інтернет
Під виглядом покупця зловмисник може просити реквізити для повної оплати, начебто для уникнення комісії накладеного платежу при доставці. Після чого спільник телефонує продавцю та представляється працівником банку і намагається дізнатися платіжну інформацію під приводом зарахування коштів від юридичної особи. Після чого з картки потерпілого списуються всі кошти.
Щоб убезпечити себе від шахрайства, кіберполіцейські рекомендують дотримуватися наступних порад:
- не повідомляйте стороннім особам інформацію про банківську картку або дані, що можуть бути використані для підтвердження платежів.
- не виконуйте жодних операцій з «верифікації» карти;
- у разі сумнівів – телефонуйте до банку за телефоном, вказаним на звороті картки, та уточніть інформацію.
Безпека збереження коштів та користування рахунками починається з вас.
Якщо ви помітили ознаки шахрайства в інтернеті чи постраждали від кіберзлочину - фіксуйте докази: зробіть скріншоти, записи листування або збережіть інші матеріали.
Повідомляйте про випадки шахрайства у поліцію за телефоном «102» або подайте електронне звернення до кіберполіції за посиланням: https://ticket.cyberpolice.gov.ua
Актуальну інформацію про сучасні кіберзагрози можна отримати на сайті проєкту «КіберБрама» за посиланням: https://stopfraud.gov.ua/
