Катерина Павліченко: меню чат-боту МВС #ДійПротиНасильства стало ще зручнішим, додались нові розділи
Опубліковано 01 лютого 2021 року о 16:56
Чат-бот МВС #ДійПротиНасильства постійно оновлюється, а інформація, яка міститься в ньому, актуалізується.
Цього разу додано контакти мобільних бригад соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства.
Основними завданнями таких бригад є:
✓ надання психологічної допомоги постраждалим особам;
✓ реагування та надання не пізніше ніж протягом однієї доби соціально-психологічної допомоги постраждалим особам;
✓ інформування постраждалих осіб щодо послуг (медичних, соціальних, психологічних, правових тощо), які вони можуть отримати для подолання наслідків насильства;
✓ роз’яснення постраждалим особам їх прав, визначених законом, можливостей отримання такої допомоги;
✓ провадження інформаційно-просвітницької діяльності.
Також оновлено розділ «Мінветеранів» та меню чат-боту МВС стало ще зручнішим для користування.
Нагадаємо, презентували чат-бот МВС #ДійПротиНасильства в перші тижні карантинних обмежень 9 квітня для месенджера Телеграм, а 13 липня для Вайбер.
Чат-бот #ДійпротиНасильства акумулює необхідну інформацію про те, що таке домашнє насильство, як йому протидіяти і до яких служб допомоги можна звернутись, у випадку, якщо це торкнулось вас.
Мовою цифр:
В перший місяць існування чат-боту, його встановило більше 2 500 користувачів Телеграм, 86% з яких залишили чат-бот у себе в додатку.
(Вайбер в перший місяць існування встановили близько 500 користувачів).
В середньому щомісячно до чат-боту додаються 200 користувачів месенджеру Телеграм, та 40 – Вайберу.
Найбільш популярні розділи серед користувачів:
загальна інформація про домашнє насильство, зокрема - яких форм воно буває;
контакти служб допомоги, а саме – інформація про гарячі лінії.
Для того, щоб скористатись чат-ботом, просто перейдіть за посиланням, або відскануйте кью-ар код:
Telegram https://t.me/police_helpbot