Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Інформація про здійснення закупівлі канцелярських товарів

“Відповідно до рапорту т.в.о. начальника УЛМТЗ ГУНП в Кіровоградській області, уповноважену особу повідомлено, що згідно планової потреби на 2023 рік з урахуванням потреб відповідно доповідних, рапортів від підрозділів ГУНП в Кіровоградській області щодо забезпечення необхідними канцелярськими виробами та з метою забезпечення безперебійної роботи підрозділів, необхідно здійснити закупівлю канцелярських виробів.

Відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова) встановлено порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

Водночас, як передбачено Законом та Постановою 1178, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Згідно з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель та з метою раціонального використання бюджетних коштів, було проведено роботу щодо моніторингу цін на канцелярські вироби згідно переліку, що додається до рапорта. За результатами дослідження цін на різних інтернет-сайтах та на Prozorro Market, встановлено, що очікувана вартість закупівлі становить 489600,00 грн з урахуванням ПДВ. Підтвердженням цін є роздруковані скріншоти сайтів, що додаються, а також роздруківки з Prozorro Market.

Зазначена сума перевищує межі, встановлені п.10 Особливостей, а саме: замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.

У зв’язку з вищевикладеним, проводиться процедура відкритих торгів з особливостями на закупівлю Канцелярських товарів, код ДК 021: 2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» на загальну вартість 489600,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Відповідно до ст. 22 Закону та Особливостей, для проведення процедури Відкриті торги з особливостями замовник розробив та затвердив тендерну документацію на закупівлю Канцелярських товарів, код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», що була розроблена з урахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження Примірної тендерної документації», вимог Закону, Особливостей та специфіки предмету закупівлі.

06 березня 2023 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю Канцелярських товарів, код ДК 021: 2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» на загальну очікувану вартість 489600,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-06-009681-a».


УЛМТЗ 

ГУНП в Кіровоградській області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux