Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Як подавати звернення


Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» 
та записується (реєструється) посадовою особою.



Письмове звернення

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).


Звернення на електронну адресу

Шаблон звернення

Forma_zvernennya.docx

Електронна пошта

[email protected]


Як подати звернення 

1. У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

2. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

3. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

  1. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Види звернень

Пропозиція або зауваження

Звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява або клопотання

Звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга

Звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. 

Запит на публічну інформацію


Інформація на запит надається безкоштовно. Проте у випадку, якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом понад 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання або друк.

Про запит на публічну інформацію

Запит на публічну інформацію подається фізичною або юридичною особою, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, факсом або телефоном.

Закон України «Про доступ до публічної інформації»


Запит можна подати    

  • відправити листа поштою:  25006, м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 41 
  • електронною поштою: [email protected] 
  • особисто за адресою: м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 41
  • телефоном: (0522) 39-73-97 


Особистий прийом громадян


У випадках, коли начальник ГУНП, його заступники в день особистого прийому громадян з поважних причин не можуть здійснити прийом, відвідувачам надаються пояснення і пропонується зустріч з іншими керівниками структурних підрозділів апарату ГУНП або їх заступниками, до компетенції яких входить вирішення порушених питань. У разі відмови від такої зустрічі відвідувачеві пропонується залишити письмове звернення, яке доповідається керівництву Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області.

Козьяков Роман Сергійович
Начальник Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області
Дні прийому

понеділок

Час прийому

14.00 -16.00 (запис на прийом: понеділок з 09.00 до 13.00 за телефоном: (0522) 39-73-97)

Кожухівський Валентин Олександрович
Заступник начальника – начальник слідчого управління
Дні прийому

середа

Час прийому

14.00 -18.00 (запис на прийом за телефоном: (0522) 39-73-97)

Черних Вадим Владиславович
Т.в.о. заступника начальника
Дні прийому

п’ятниця

Час прийому

14.00 - 16.00 (запис на прийом за телефоном: (0522) 39-73-97)

Сагаль Олександр Васильович
Заступник начальника
Дні прийому

четвер

Час прийому

09.00 - 13.00 (запис на прийом за телефоном: (0522) 39-61-54)

Котига Сергій Володимирович
Заступник начальника
Дні прийому

вівторок

Час прийому

14.00 - 18.00 (запис на прийом за телефоном: (0522) 39-73-97)

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux